onsdag 2 september 2009

Nyhetsbrev 081003‏

Hej på er alla sångstarar,

Då var det dags att berätta lite om vad nytt som jag fixat till Ultrastar.

NYA LÅTAR JAG BYGGT

Först ut, lite hip-dance med Madonna.... video finns med
* Madonna ft. Timbaland 4 Minutes

Den här låten är en helt suverän partylåt som jag även har video till.
* Pink So What

Coldplay är ju stora nu så här har vi ännu en hit-låt man hör mycket på radio...
* Coldplay Viva La Vida

En schlager får man väl lov att ha med... här kommer två med video
* Andreas Johnson A Little Bit Of Love
* Måns Zelmerlöw Cara Mia



Gyllene Tider gjorde ju primiär i förra nyhetsbrevet, här kommer några fler....
* Gyllene Tider När Vi Två Blir En (videon är lite osynk)
* Gyllene Tider Ska Vi Älska
* Gyllene Tider Tylö Sun


Och så några fler Tomas Ledin så klart...
* Tomas Ledin I natt är jag din
* Tomas Ledin Just nu
* Tomas Ledin Vi är på gång



REPARERADE LÅTAR
Det finns fortfarande ca 200 låtar som inte är av full kvalitet. Det är roligare att bygga nya, men ibland får man hugga i och reparera några höjdare.

Denna gång reparerade jag Bobby Brown från 1979. Jag slängde på en live video också trots att den är osynk med låten.
* Frank Zappa Bobby Brown

Rättning... Gruppen Six Was Nine heter just Six Was Nine, inte Six Not Nine som jag skrev i förra nyhetsbrevet.

Det var allt för denna gång...

Rock on

1 kommentar: