onsdag 2 september 2009

Nyhetsbrev 081118

Hej på er alla sångstarar,

Då var det dags att berätta lite om vad nytt som jag fixat till Ultrastar.

REPARERADE LÅTAR
=============
Ibland måste man ju laga till de gamla klassikerna som kan vara lite osynk och fel i pitch. Denna gång tog jag dessa.
* No Doubt - Don't Speak - kul låt att sjunga, och BRA
* Cher - Strong Enough - partylåt (disco), samtidigt som det är en bra text

Ny Singstarskiva - ”SingStar ABBA”
Jag läste reklambladet från El-Giganten igår och såg att det kommit ut en ny edition av SingStar, ABBA !!!

Den köpte jag så klart. Givetvis finns klassiska videos till alla låtar.

* Chiquitita
* Does Your Mother Know
* Fernando
* Gimme Gimme Gimme
* I Do, I Do, I Do, I Do
* Ring Ring
* SOS
* SummerNight City
* Super Trouper
* Take A Chance On Me
* Thank You For The Music
* The Winner Takes It All
* The Name Of The Game
* VoulezVous

-- Följande låtar hade jag redan, men dessa "orginal" ersätter dessa" --
* Dancing Queen
* Knowing Me Knowing You
* Mamma Mia
* Money Money Money
* One Of Us
* Waterloo

Ny singstarskiva - ”SingStar Norske Hits”

* a-Ha The Sun Always Shines On TV
* Arne Schau-Knudsen Gal av lengsel
* Bigbang Girl In Oslo
* David Pedersen Wild At Heart
* Dollie Lenge Leve Livet
* Dumdum Boys Splitter Pine
* Jan Eggum På'an igjen
* Kaptein Sabeltann Vi seiller vår egen sjø
* Kine In The Air Tonight
* Maria Mena Lullaby
* Opus X Loving You Girl
* Phillip & Sandra Sommerflørt
* Rune Rudberg Ut Mot Havet
* Sputnik Lukk Opp Din Hjertedør
* The Kids Forelska i lærer'n
* The Monroes Sunday People
* The September When Cries Like A Baby
* Tine Vil ha deg

Det fanns lite fler låtar på Norske Hits, men de hade jag redan från plattan Svenska Hits.


Det var allt för denna gång...

Rock on

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar