torsdag 3 september 2009

Till minne av....

Hej alla karaoke party lovers,

Det här är den första nyheten som kommer direkt och endast via denna blogg. Alltså inte via nyhetsbrev som det tidigare gjorts. Dock finna alla gamla nyhetsbrev inlagda här i historiken (förutom bilder).

Reparerat
Jag har fixat till Orup - Sjung Halleluja för det var en otroligt dålig ljudkvalitet på den jag hade förut.


Nytillkommet

Sedan har jag byggt en låt till minne av en klasskompis som gick bort i somras. Vi gick i samma klass i gymnasiet och på högskolan. Vi bodde till och med i samma studentlägenhet i ett halvår i Linköping.

Ett av hans favoritband på 80-talet var gruppen The Alan Parson Project och då passade det bra att välja låten Time.



Jag blev mer tagen av hans död än jag trodde jag skulle bli, vi har ju inte setts sedan skoltiden. Han flyttade till England där fru och barn nu står utan Göran Carlsson.

Några textrader...
Goodbye my friends, Maybe for forever
Goodbye my friends, The stars wait for me
Who knows where we shall meet again
If ever
But time
Keeps flowing like a river (on and on)
To the sea, to the sea



Keep on Rocking

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar